Tidak Bersyukur Dengan Nikmat Allah !!!

Cerita ini mengisahkan seorang pemuda jutawan, Syahir beliau dari hidup susah menjadi kaya raya. Dengan berkat gigih beliau dan doa dari isteri dan anak-anaknya beliau berjaya menjadi seorang salesman jual ikan masin. Setiap hari beliau rajin berdoa kepada allah dan akhirnya berjaya juga beliau menjadi jutawan ikan masin.
Beliau makin lame makin kaya raya dan mempunyai 10 biji kereta jenis belalang dan mempunyai sebuah banglo di ibu kota raya dan rumah sewa dan sebagai nye.

Semakin hari beliau lupa akan allah beliau banyak menghabiskan masa di kelab malam dan sebagainye. Pada suatu hari Syarikat Ikan Masin beliau mempunyai masalah dan terpaksa menjual kereta beliau satu demi satu, tapi beliau masih kuat berfoya-foya dan lupew akan isteri dan anak-anaknya. Hinggakan syarikat beliau diumumkan muflis dan bankrap c dan terpaksa menjual kereta teraakhirnya yang disayangi beliau.

Beliau terpaksa bermula perniagaan beliau dari mula dari a.. tapi apakan daya umur beliau sudah tua, beliau telah terlewat meminta ampun dari allah. Allah telah menarik nikmat kegembiraan beliau. Inilah contoh orang yang tidak bersyukur akan kenikmatan allah


Terime kasih sebab bace :))